Älskar spotify!

Har skaffat Telia mobil vänner med surf och fick då gratis spotify i sex månader, så värt det! Med Jimmys alla hjärtansdag present (trådlöst bluetooth headset) så är min lycka gjord! :)

Red Banditen igår kväll. Han gör framsteg hela tiden men galoppen måste vi jobba mer med. A tog med barnen och Albin ut på en liten tur i mörkret. Kul att E vill rida på honom igen. Fick frågan om jag ville rida den nya hästen idag eller imorgon, får se om jag lyckas trycka in det i mitt fullspäckade schema....

På fredag kväll ska Emelie på disco, så då blir till att styla henne! ;) Apropå styla så bokade jag tid hos bästa frisören igår, kan bli spännande som vanligt! ;)

Kram




Kommentarer
Postat av: annica

Jag har ju bara spotify med reklam men jag tycker att det är kanon också!

2011-02-16 @ 13:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0