Fixad & fotad!

Idag har jag varit hos bästa frisören och fotografen! Mitt hår har en helt otrolig färg just nu, ljus och mörk koppar, skitsnyggt! Synd bara att den häftigaste färgen försvinner så fort. Fotade med tre olika klädbyten, olika poser och rekvisita. Jag tror att bilderna kommer att bli jättefina, trots att det är jag som är "objektet" ;)

Skönt med fredag men jag känner mig inte helt hundra. Hoppas att jag klarar mig från förkylning, vill inte! Måste hur som helst va frisk till nästa fredag för då ska vi åka till Umeå :)

Ska köpa snabbmat på väg hem idag. Hade tänkt Max men barnen vill ha pizza och Jimmy kebab så vi får väl se vad det blir....

Ska nog bara krypa ner under en filt i soffan och ligga där hela kvällen!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0