Hoppat!

I söndags hoppade jag "på riktigt" för första gången på ca 6,5 år! Helt sjukt va länge sen! Har ju småskuttat lite i skogen men nu snackar vi i ridhus med riktiga hinder på 90 cm! Jag va så nöjd i söndags kväll :) Åkte till min kompis M som bor i Stavre, lastade in hennes två hästar och åkte till ridhuset i Bräcke. Jag tänkte lite i förväg, tänk om jag inte kan längre, om jag har glömt bort hur man gör?! Men det kom liksom av sig själv och Isa som jag red va jättesnäll och duktig. Så på söndag blir det kanske träning för en "riktig tränare"! Allt är liksom på riktigt nu!

Annars rullar allt på som vanligt med jobb, dagis/skola, pluggning osv. Jimmy är på kurs i Sollefteå idag.

Jag och Jimmy åkte 5km skidor igår uppe vid svartsjöarna, fina spår!

När jag hämtade Flis igår på dagis så berättade en av fröknarna att de hade frågat vad de hade gjort i helgen. F svarade då "tuggat tuggummi!" Det va alltså det hon kom ihåg av helgen?! Inte att hon ridit själv på Albin eller följt med till Bräcke för att titta när jag hoppade? Eller hämtat pappa på flyget? Nä hubbabubba-tuggummi med cola smak slår tydligen allt! ;)

Nu lunch!

Kram

Kommentarer
Postat av: Evil

Kloka Flis!

Hon är stolt över sitt tuggummituggande :-)

2011-02-08 @ 12:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0