It´s friday and i´m happy!

Jag fick D på tentan! Med andra ord kan jag lämna lagförvaltningsmomentet bakom mig för denna gång! :) Nu har jag 15 hp, bara 15 kvar innan kursen är klar. Hade hoppats på ett E(typ som godkänt) men hade aldrig kunnat drömma om ett D?! Känns bra och eftersom det är fredag så kommer jag nog fira lite ikväll! ;)

Imorgon blir det som sagt tårta hos L som egentligen fyller idag. Jag ringde å grattade henne på lunchen.

För övrigt blir det ridning av Bandit i helgen, skogen imorgon och ridhus på söndag!

Nu behöver jag bara vattna blommorna en gång till, om en och en halv vecka kommer Jimmys mamma och sambo hem igen. Som vanligt kommer de att vara hur bruna som helst! Inte alls avis....

Jag håller på att filura lite på en gemensam födelsedagspresent till våra mammor med sambos. De fyller år alla fyra inom loppet av en och en halv månad så därför tänkte jag att de får något tillsammans. Jag tycker om att ge upplevelsepresenter! ;)

Nu är det snart helg!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0