Pluggo!

Känner mig verkligen inte som ett pluggo men jag kan ju iaf få folk att tro att jag e det! ;) Nä men det går väl hyfsat med pluggningen. Tentan igår gick nog sådär, förhoppningsvis godkänd. Nu är vi inne i moment 3, informationsförvaltning! Jag höll allvarligt på att somna under lektionen idag. Tur att vi har studiebesök imorgon så vi får göra nåt annant än att höra "tantens" konstanta malande! :(

Grymt boende har vi iaf! Hela huset för oss själva den här gången eftersom familjen är i Thailand. Men det ska bli skönt att komma hem imorgon kväll. Saknar mina små hjärtan! (Jimmy oxå för den delen!)

Vill även se nya hästen som flyttat in i stallet. Tydligen är det Albin som bestämmer, han måste väl hävda sig på nåt sätt lillskrutten. Hoppas det går bra!

Sitter å velar om jag ska ta en promenad eller bara softa i soffan hela kvällen.....vi får se!

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0