Shopping!

Va kul det är att shoppa när man egentligen inte har tänkt göra det men ändå hittar flera saker som man faktiskt behöver och bara känns helt rätt! Det blev två tröjor till mig, två par jeans till E och var sitt par strupmbyxor till både E och F. Bra att förena nytta med nöje när man befinner sig nere på stan!

Clarion Hotel är ett grymt ställe måste jag säga! Va där på ST löneträff hela fm. Fräscha lokaler, goda mackor, frukt och godis :) Att detta 24-månaders löneavtal är uselt är ju en annan sak, men det var trots allt mycket bra info.

Igår satt jag och U hemma hos mig och försökte planera lite inför den "stora festen"! Datum är inte helt spikat, maten e vi ganska överens om, men underhållningen är ett stort frågetecken. 10000:- är absolut maxpris men gärna billigare. Vi får väl se vad vi kan hitta.....

Nu är det snart bara en timme kvar att jobba, skönt med helg strax!

Kram

Kommentarer
Postat av: annica

Kul med lyckad shopping! Det är inte alltid det lyckas!

2011-02-12 @ 08:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0