Trött!

Lite ovanlig känsla eftersom jag har varit så pigg den sista tiden! Men det kan ju ha å göra med att både E och F är förkylda, jag kanske oxå har nån förkylning på g?! Eller att de är så hostiga och snoriga på nätterna så man inte kan sova....

Jag orkade ändå kliva upp tidigt imorse för att simma 40 längder, vilket kändes bra, efteråt! ;) Har blivit lite sisådär med träningen senaste veckorna men den här veckan blir det kanske ordning igen.

I söndags fick Banditen besöka ett ridhus för första gången. Spännande värre! Han skötte sig riktigt bra förutom att jag skulle ha önskat lite mer framåtbjudning. Jag hade både spö och sporrar men det hjälpte föga. Men igår fick vi nog svar på oviljan att gå framåt och bakutsprången i galoppen. Han blev behandlad med nålar och är jättespänd i bakdelen och framför allt i korset. Fler behandlingar, värme och massage gör förhoppningsvis det hela bättre.

Nu ska jag handla och sen bege mig hem till sjukstugan!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0