Vardagslyx

Nu har J lagat middag tre dagar i sträck! Kan inte minnas att det har hänt förut ;)

Igår åkte jag till stallet direkt efter jobbet, mockade och sen blev det en lugn uteritt på Banditen med A och Malle som sällskap. Malle verkade inte direkt tagen efter tisdagens lopp, pigg och glad eller "som på nålar"! :) När jag kom hem va det bara att sätta sig vid dukat bord, lyx! :)

I fredags hyrde jag tre filmer på Hemmakväll, fd Videoteket. Draktränaren till barnen, The Expendables och Inception till mig och Jimmy. Barnen gillade draktränare, tror även att Jimmy gillade den, de har sett den två gånger ;) The Expendables såg vi i lördags, den va bra, många grymma skådespelare! Igår kväll såg vi Inception med Leonardo DiCaprio i huvudrollen. Den va inte tillräckligt bra för jag somnade tydligen, men jag gav den iaf ett försök.

Ser fram emot morgondagens besök på LL Hår & Make up, där vet man aldrig hur det slutar! ;)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0