Back in business!

Tillbaka på jobbet efter fyra veckors ledighet. Tiden går så himla fort när man är ledig! Känns inte som att vi hunnit med att göra nåt! Jimmy och barnen är ledig ända fram tills skolan börjar, v.35. Skönt för de men extra jobbigt blir det för mig att kliva upp när de får fortsätta sova :( Vi gjorde iaf en liten tripp ner till Dalarna där vi bland annat besökte Leksand sommarland en dag och Bisse(där Gustavs pappa bor) en annan. Sen va jag och Anette ner till Brolöten över en helg, fredag-söndag. Hela gården visade sig från sin bästa sida och vi hade bra väder. På vägen hem stannade vi till hos Jennifer på Strömsholm. En liten rundvandring och lunch hann vi med innan det va dags för oss att åka hemåt. Vi ses alldeles för sällan! :(

Jag och Bandit har gjort debut på dressybanan! En LB:2 i Strömsund. Han skötte sig jättebra på framridningen men när vi kom in på banan va det som att luften gick ur honom och all energi försvannn så vi fick endast 51% och kom sist. Men det va ju trots allt första gången och jag såg det som en träning. Bara att fortsätta träna! :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0