Fredag

Ska bli skönt med helg nu tycker jag! Känns som att den här arbetsveckan har varit väldigt lång! I måndags hade jag mitt första telefonmöte med IAF, färga bryn och fransar på Kräm och salva och rastning av Albin på kvällen. Tisdag började jobba kl 7, intervju hos polisen kl 10 och kom hem från jobbet kl 18. Onsdag och torsdag vanliga arbetsdagar med adm och medlyssning resor. Idag omtenta på Mittuniveristetet(missade ju förra tentan med 1,5 jävla poäng!), kändes hyfsat ok men jag tar inte ut något i förskott den här gången!

Ikväll blir det pizza hos A, där vi förhoppningsvis får träffa "the man"! ;) Sen blir det minst en ridtur, ev två!

I tisdags flyttade Albin till Fåker. Blir säkert jättebra, förhoppningsvis lite mer aktiverad än vad han blev hos oss :P

Nu är det snart dags för lunch!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0