Uppdatering

Det blir långt mellan gångerna nu! ;)

Men det gör nog inte så mycket eftersom det inte händer så mycket i mitt liv för tillfället, gör det någonsin det undrar man ju ibland! ;) Jobbar, vabbar och jobbar lite till, typ!

F fick vattkoppor så då va hemma med henne i en vecka. Tillbaka på dagis i fyra dagar så fick hon feber men nu är J hemma med henne. Tur att man kan turas om!

Igår hade vi "Hälsans dag" här på jobbet. Några gick på stressföreläsning och några på yoga och kostföreläsning. Jag gick på de sista, som va mycket bra, man fick en del att tänka på när det gäller kosten :P

Har sökt några andra jobb, både internt och externt, så nu väntar jag med spänning!

Den 24/2 måste jag komplettera tentan som jag gjorde den 13/1. Jag va 1,5 poäng från godkänt så jag är minst sagt sur och besviken! :( Men men det är bara att ta ny tag.....

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0