Lycka!

Är bara så glad just nu! Kan nog inte fatta att jag ska lämna arbetsförmedlingen efter nästan 6 år! Men jag kommer såklart sakna alla underbara kollegor, måste fortsätta hålla kontakten! Tur fb finns! ;) Känns ju både spännande och lite läskigt att byta jobb, så mycket nytt som jag måste lära mig, men det går förhoppningsvis bra. Jag har ganska svårt att fokusera på jobbet nu, de 10 timmar per vecka som jag är här. Känns så bra att jag kan plugga färdigt de två kurser som jag hade tänkt oxå, innan jag börjar hos polisen.

Snart får vi ju vår nya familjemedlem oxå! Imorgon är det tre veckor kvar tills vi åker till Chottans kennel i Kristinehamn! :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0