Måndag igen!

Jaha då sitter jag här igen, välkommen till växeln! Känns ju precis som att jag alldeles nyss satt här, helgerna går ju alldeles på tok för fort!

Fast jag tycker ändå att jag har fått en hel del gjort i helgen. Efter jobbet i fredags red jag Malle. Sen på kvällen blev det film, Midnight in Paris. I lördags blev det lite shopping(takbox till bilen och kläder till barnen), 5km löpträning och kokade ihop lite svartvinbärssylt. Igår städ, tvätt, kyrkjobb och 8 km skidor. Bra helg ändå! :)

Nu har vi bokat valp! Äntligen! Kullen föddes den 23/2 så vi kan hämta den v.16, det är ju snart! :)

Mitt upp i valpplanering så ska jag ev byta jobb, om jag nu får jobbet, om de nu kan höra av sig nångång så att jag vet! Annars börjar jag plugga på måndag, spännande värre just nu! :)

Nu måste jag väl svara lite till.....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0