Sovmorgon

Jag tillät mig själv att ta lite sovmorgon idag. Trots 4 dagars ledigt så va jag rätt så trött när Jimmy och barnen skulle upp och iväg till jobb, skola och dagis. Men det är ju bara en vecka kvar nu innan allvaret börjar, mitt nya jobb!!! Blir lite stressad när jag tänker på det, så därför försöker jag att inte tänka på det! ;)

Skönt att den här veckan är fullspäckad. Idag ska jag först läsa lite här hemma, kl 12 ska jag fixa fransar och bryn, sen föreläsning 13.15-15. Imorgon ska jag på "hjärtstartar-kurs" mellan 10-12 via kyrkan och sen skola mellan 13-17. Onsdag ska jag fixa håret hos Linda, sen skola och kl 16 ska Gustav trimmas för första gången. Torsdag ska bilen besiktas, skola 10.15-12, sen tänkte jag bjuda växeln på fika, öppet hus på dagis mellan 15-17 och kl 18.30 ska jag delta i "spring en mil vinn en bil". På fredag får vi hemtentan så då blir det till att sitta med den hela dagen och fömodligen en del i helgen med......

Ska hinna med att vaccinera Gustav också och skulle även vilja rida en eller ett par gånger men det ser lite kört ut just nu :(

Nu måste jag läsa lite!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0